13 Şubat 2013 Çarşamba

Vee Final!

Kapanışı bir kıyafet ile yapmak yerine, bütün bunları nerede ve nasıl yaptığımdan bahsederek yapmak istedim. Çizimim her ne kadar kötü olsa da gözlem yaptığım yeri aşağıdaki resimde anlatmaya çalıştım. Gözlem aşaması bittiğinde ise bildiğiniz gibi yıldızlar ilhamım, Bobby yardımcım (Dostum ve evcil davşanımdır  kendisi.), Li mankenim (ben ona kibir_Li diye hitap ediyorum) oldu ve bu işi yapmama yardım ettiler. Ayrıca değerli grafikerimiz Merve Zırıh KARACA'ya da sonsuz şükranlarımı sunuyorum. Facebook danışmanımız :) Tayyibe Çelik'e değerli öneri ve emekleri için çok teşekkür ederim. Eksikler yanlışlar mutlaka var ama elimden bu kadarı geldi şimdilik. Yaptıklarımı paylaşmaya devam edeceğim ama gökyüzüne yaptığım yolculuk sona erdi. Bu arada Ay'a ilk insanlı iniş 20 Temmuz 1969'da gerçekleşti. Apollo 11'in üç astronotundan Neil Armstrong ve Edwin Aldrin, Ay üzerinde yürüyen ilk kişilerdi. Ben, üçüncü sayılır mıyım acaba?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder