3 Mart 2013 Pazar

Boucra'nın en yeni köşesi!!

Boucra'dan bir ilk daha! :-) Görenlerin "Ne Alaka Ya!" diyeceği ve fantastik işlerin sergileneceği yeni köşem, "Yok Artık!!" İlk ürünüm bu mutfak önlüğü ve kepi. Mutfakta herkesin hijyenik, havalı ;) ve özel hissedeceği bir önlük bu. Bu önlüğe iyi yada kötü ilk yorum yapan kişiye bir tane hediye edeceğim. Özel tasarım olacak ;) Süpriiz! İşime yaramaz diye düşünen varsa özellikle bayanlar için söylüyorum, her hanımefendi bir gün mutfağa girecektir. Girince de özel hissetmek isteyecektir. :)


3 yorum:

  1. Zeynep hanım :)tasarlamış olduğunuz önlük projenize hayran kaldım bir mutfak sever olarak mutfakta ilham kaynağı olacağına inanıyorum.yeni projelerinizi merakla bekliyorum bir takipciniz olarak,ayrıca da bloğunuzu çok renkli ve sıra dışı buluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Hacer Çelik. Öncelikle değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederim. İlk yorum yapan kişi oldunuz, tebrik ederim! Size özel tasarlayacağım önlük ve kepini en kısa zamanda elinize ulaştıracağım. Mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle... :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ediyorum ve merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil