22 Ekim 2012 Pazartesi

Dünya turu: Arap Yarımadası!

İki günlük teknik bir arızanın ardından ara verdiğim seyahatime devam ediyorum. Yolculuğuma Arap Yarımadasında devam ediyorum. Hangi şehirde olduğum çokta önemli değil, çünkü şu an çöldeyim. Uçsuz bucaksız, muhteşem bir güzelliğin tam ortasında. Tarifi zor ama anlatmaya çalışacak olursam hayranlık ve korku hissini aynı anda yaşıyorum. O kadar ki, bir ara Mecnun'a rastladım ve ayak üstü azarladım.Velhasılıkelam bu coğrafyada beylerin kullandığı ve adına cellabiye dedikleri bir giysi var. Hem günlük hem resmi her ortamda bu kıyafeti kullanıyorlar. Özetlemem gerekirse tek tip, rahat ve tertipli bir görüntüsü olan bu giyisi, yeni çantam için ilhamım oldu. İşte yeni çantam Khaled. مكان للتفكير في الغد. :)





2 yorum:

  1. سلمت يداك يا زينب :)

    Alt tarafı bir hafta girmedim bloğuna neler olmuş neler meğer :) harika bir fikirmiş bu dünya turu ve bu cellabiyeye bayıldım !! benim ülkemi 4 gözle bekliyorum. ayrıca tüm bu çantaları yaparken o yerleri gezip geldiğinden de hiç şüphem yok ;)

    ellerine sağlık tekrardan..

    YanıtlaSil
  2. مرحبا أخت عمران :)
    Çok teşekkür ederim. Yanlışımı düzelttim hemen. Eksiklerim ve yanlışlarım için affınıza sığınıyorum. Bende çok eğlendim gezerken :p

    YanıtlaSil