9 Ekim 2012 Salı

Haydi Bismillah!

Evvela bir teşekkür faslı ile başlamak istiyorum ilk post'a. Bu kısmı sıkıcı ve sıradan bulanların dikkatini, teşekkür edeceğim kişiler olmasaydı bu blog'un da olmayacağına çekmek istiyorum. Blog kurma fikrini aklıma düşüren ve bu konuda bana destek olan sevgili Mervenur, Zeynep, Nihal, Zarife ablama ve benim için idol olan sevgili İmran ablama sonsuz şükranlarımı sunmak istiyorum. Yine bu fikri destekleyip, değerli emeklerini esirgemeyen sevgili ablam Tayyibe'ye, güzeller güzeli kuzenime ve ilhamım olan teyzeme ne kadar teşekkür etsem az. Teknik anlamda eksiklerimi tamamlamada destek olan Sultan'ıma (Valide Hanıma'a) saygı ve hürmetlerimi, her konuda desteğini benden esirgemeyen çok değerli ve sevgili Hatice Hocam'a sonsuz saygı ve şükranlarımı sunuyorum. Teşekkürlerimi iletirken bir yandan da böylesine değerli insanları tanıdığım için ne kadar şanslı olduğumun farkına varıyor ve şükrediyorum. Bu blog ile hayırlı işlere imza atmayı diliyorum. Zeki Müren'in fevkalade yorumu ile 'Ne o bensiz edebilir, ne temelli gidebilir  ' adlı eseri eşliğinde noktaya varıyorum.
Herkese selam olsun!

8 yorum:

  1. Sevgili kardeşim, azmini ve becerilerini her zaman takdir etmişimdir.çok güzel işler yapacağına inanıyorum, hayır ve uğur ikilisi seninle olsun! çalışmaktan başını kaldıramadığın zamanlarda o gazeteleri sesli olarak ben okuyacağım sana hiç şüphen olmasın, kaç aksanda istersen! ben hep buralardayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili ablam Tayyibe , öncelikle çok teşekkür ederim , eksik olma. Allah hayırlı meşgaleler versin hepimize inşallah. Önümüzdeki günlerde yoğun olma ihtimalime karşı bu ince hareketin beni mutlu etti. Bana Arap, Hint, İspanyol aksanı ile gazete okuyacağın günleri bek

      Sil
  2. Sevgili ve maharetli Zeynep, yaptıklarını burada görmek çok güzel olacak. İnşallah hakkında en hayırlısı olur ve içine sinen işler yaparsın. Siz iki tatlı kardeşi tanıdığımız için biz de çok şanslıyız hamdolsun. Şansın, bahtın, yolun açık olsun.. (Mervenur Limon)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili ve maharetli Mervenur abla. Burada gördüklerin senin ve değerli dostlarının eseri. Duaların, emeklerin, desteklerin ve herşey için çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Şu hayatın en güzel yanlarından biri de bizim elimizden birşey gelmese de en azından köşemizde durup, hamarat ve sanatkâr insanların ürettiklerine şahit olmakla ve onları tanımakla mutlu olmaktır sanırım. Ellerine sağlık zeynepciğim, hayırlı uğurlu olsun blogcuğun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İmran abla. Sizler ilhamım oldunuz makinalar işini yaptı. Ben fazla birşey yapmadım. Bu güzel sözleri haketmeyi nasib etsin Allah . Değerli yorumlarınızı bekliyorum.

      Sil
  4. Talebin olduğu yerde, nihayet arzı da görmek ne büyük saadet! Hayırlı olsun Zeynep, inşallah bu mecrada çok güzel işler yapacaksın samimiyetle inanıyorum. Seninki gibi blogların varlığı bana "dünyada iyi bloglar da olabilir" inancını aşılıyor:] Allah yolunu açık etsin, işlerinde kolaylıklar versin, hayırlı kapılar açılsın önünde her daim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Allah layık etsin inşallah bu güzel dualara ve sözlere.sizin sayenizde bu işe girişebildim inşallah hayırlısıyla devam etmeyi diliyorum. Herşey için teşekkür ederim. Allah senin de yolunu ve bahtını açık etsin :)

      Sil