14 Ekim 2012 Pazar

Dünya turu İtalya!

Bu gün İtalya'dayım.İtalya'ya gidip Armani'ye girmemek olmaz.Tam da bu sırada size 'Dandy' denilen bir tarzdan bahsetmek istiyorum. 9. yüzyıl erkek modasının şıklığının yepyeni ve eğlenceli dokunuşlarla günümüz kadınlarının dolaplarına taşınmasıdır. Yani beylerden çalınmış bir tarz diyebiliriz. 2000'li yıllarda parlayan bu maskülen tarzı günümüzde de başarıyla kullananlar var. Bundan esinlenerek ben de Armani olmayan takım elbisemi giyip bir tur atacağım. Yani benim için bu günün sokak modası işte karşınızda.Bunun adı çokta pahalı olmayan şıklık olabilir. E una bella giornata!


2 yorum:

  1. çelik ailesi ve o ailenin mahir elleri..
    dünya turu fikrin şahane, en çok da ince düşüncelerini ve detaylara önem veren yanını seviyorum sanırım:]
    ama bu italya, bu bu en güzeli ben çok sevdim!

    YanıtlaSil
  2. Estağfirullah. Yorumlarınız benim için çok önemli. Gidişata yön veriyor. Beğenmene çok sevindim. Devamı yolda :)

    YanıtlaSil