6 Aralık 2012 Perşembe

Dünya turu: Kanada!

Merhaba millet! Bu gün yine çok uzaklardayım. Ah Kanada! Bu gezimde bende iz bırakan bazı şeylerden bahsetmek istiyorum. İlk olarak Kanada'lıların simgesi Akçaağaç yaprağı. Kısacık tarihine değinecek olursam, Jacques Viger ( Montreal'in ilk valisi ) akçaağacı 'ormanımızın kralı ; ...Kanada insanının sembolü' olarak tanımlamış. Bu topraklarda Akçaağaca ne kadar önem verildiğinin bir diğer göstergesi Kanada bayrağı. Bir de Akçaağaç şurubu var. Yararlı mı yararlı. Ben hiç denemedim ama buralarda çok methediliyor.  Bir diğeri Toronto televizyon kulesi ( CN Tower ). Yüksekten korktuğum için kuleye aşağıdan yukarı uzun uzun baktım. Çok maceraperestim :). Ve son olarak Niagara şelalesi. Hani kelimeler yetersiz kalır ya güzelliğini anlatmaya, işte öyle bir şey. Gördüklerimin yanında biraz pasif kaldı ama yeni çantam huzurlarınızda.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder