5 Aralık 2012 Çarşamba

Dünya turu: Japonya!

Ah! Nereden başlasam karar veremiyorum. Çok heyecanlıyım, çünkü bu gün Japonya'daydım. Buraya gelir gelmez ziyaret ettiğim ilk yer, Kyoto'nun batısındaki Arashiyama bölgesinde yer alan Bambu Ormanı idi. İnanılmaz bir yer. Şans benden yanaydı ve güneşli bir günde gezme imkanı buldum. Bambuların arasından sızan güneş ışınları ve rüzgarda bambuların çıkardığı ses bana, kendimi masal dünyasında hissettirdi. Japonya'daki bir diğer güzellik ise süs kirazları. Eğer Japonya'ya ilkbaharda yolunuz düşerse süs kirazı (Prunus serrulata 'kanzan') festivallerine katılmanızı şiddetle tavsiye ederim.Yalnız zamanı çok iyi ayarlamalısınız, çünkü süs kirazının çiçeği çok çabuk geçer. Japonya'ya gidemezseniz İstanbul'da ki Baltalimanı Japon Bahçesine Nisan sonunda bir uğrayın derim. Gördüğüm muhteşem güzelliği tam anlamıyla anlatamayacağım. Ama ben bu gezimde kendi masalımı yaşadım.Bunun sonucunda da ortaya kimono çantam çıktı. Go-jasu









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder